Karty Możliwe do wylosowania w zestawach
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen (Aqos/Subtera, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt domenie gracza który użył karty. Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen (Pyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 200pkt. Towarzysz Zagłady: Niszczy oba bakugany (w przypadku karty zagłady oba trafiają do wymiaru zagłady). Kopia: pozwala na skopiowanie KO i użycie jej przeciw przeciwnikowi. Super Blokada: Blokuje kartę otwarcia i super mocy. Czarna Dziura:Gdy się jej użyje wszystkie bakugany z pola przegrywają, w przypadku karty zagłady wszystkie bakugany z pola idą do wymiaru zagłady. Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia. Lustro Pyrusa - pozwala uniknąć ataku Bakugana domeny Pyrus. Zaćmienie Słońca - anuluje Kartę Super Mocy. Potęga Wiatru - pozwala przejąć moc Bakuganom Ventusa. Wsparcie - dodaje 200pkt mocy. Blokada: Blokuje karte super mocy przeciwnika(nawet w chwili użycia). Karta Przeciw Mocy: Odbija Super Moc. Waga dwóch Dusz Moc: 2 bakuganów łączy się. Karta Mocy: Dodaje 100pkt bakuganowi. Dodatnia Delta: Zmniejsza poziom mocy bakuganom Pyrusa, Aquosa i Haosu o 120 pkt mocy. Przynęta: Pozwala na dorzucenie do bitwy kolejnego Bakugana. Fuzja Mocy: Dodaje 100pkt mocy a przeciwnikowi odbiera Karta Anty Super Mocy: Dezaktywuje wybraną karte super mocy(tylko dodającą pkt mocy).
Dla Ventus Moc Wściekłości: Odejmuje 100pkt wrogiemu Bakuganowi. Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10, potem 20,30,40,itp... odejmowanie rośnie co kolejkę o 10pkt! Purpurowy Wir: Przenosi bakugana na inne pole. Zdmuchniecie: Pozwala wysłać bakugana z powrotem do ręki lub na inne pole. Powietrzna Bitwa: Pozwala latać między kartami, blokuje kartę otwarcia przeciwnika Szlachetny Zielony Wiatr: Dla Domeny Ventus. Dodaje 150 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(Pozwala na podróżowanie między kartami). Odwrót: Kiedy się ją użyje obydwa bakugany z karty wracają do właścicieli. Dla Subterry
Piaskowa Dziura - przenosi Bakugana na inne pole Pustynia: Dodaje 150 pkt mocy. Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia. Dla Haosu
Zamrożenie haosu Tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walke i pozwala dorzucic kolejnego bakugana. CENA: Zbroja Chaosu: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje karte otwarcia, osłabia bakugana rywalo o 50 pkt.
Dla Aquosa
Tarcza Odwrócenia: Wchłania super moc użytą przeciw Bakuganowi aquosa oraz moc Bakugana wzrasta o 10 co kolejkę.
Fala Tsunami: Pozwala zniszczyć tyle Bakuganów ile ma się swoich Bakuganów na Polu Bitwy
Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.
Siła Aquosa: Dodaje 150 pkt mocy.
Wodne Tornado: Dodaje 50 pkt mocy bakugaowi Aquosa. Prasotarcza Aquosa- (tylko dla bakuganów Aquosa) zwiększa poziom mocy bakugana za każdym razem gdy przeciwnik zwiększa swój.
Dla Pyrusa
Zbroja Ognia : Odejmuje 50pkt mocy przeciwnikowi Ognista Strzała: Dodaje 60 pkt mocy bakuganowi Pyrusa. Ognista Tarcza: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje karte otwarcia. Tornado Ognia: Dodaje 50 pkt mocy jednemu bakuganowi domeny Pyrusa Meteoryt Pyrusa: dodaje 80pkt do bakuganów Phyrusa.
Dla Darkusa
Kosa Darkusa- przenosi 300pkt z wrogiego bakugana na Brontesa. Ryk Darkusa- dodaje 200pkt Brontesowi. Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus. Moc Darkusa: Dodaje 100 pkt mocy, odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture. Do Bakuganów: e są na polu bitwy. (dla Cykloida) Prway Gigant: Zwiększa siłę o 1 (dla Cykloida) Lewy Gigant: Niszczy Kartę Otwarcia oraz dezaktywuje Super Moc. (dla Dragonoida) Siła Smoka: Zwiększa siłe o 150, ale na jeden atak! (Dla Dragonoida) Płonący Smok: dodaje 200pkt Dragonoidowi.
(Dla Altaira)Mega Tarcza: dodaje 200pkt Altairowi. (Dla Altaira)Rdzeniowy Spodek: dodaje 200pkt Altairowi. (Dla Aluze)Giga Zbroja: Przekazuje 300pkt mocy przeciwnika na Aluze (Dla Cykloida)Uderzenie Młota: Dodaje 200pkt mocy i blokuje Karte Otwarcia aby na 1 atak (nie da się zablokować). (Dla Delta Dragonoida)Super Dragonoid: dezaktywuje KO i dodaje 200pkt mocy Delta Dragonoidowi (Dla Ultra Dragonoid)Deszcz Meteorytów: Dodaje 250 punktów mocy i blokuje wszystkie wrogie Karty Otwarcia i SuperMocy aby na 1 atak (nie da się zablokować) (Dla Ultra Dragonoid)Płonący Smok: Dodaje 400pkt mocy. (Dla El Condora)Splot Słoneczny: Dezaktywuje karte super mocy przeciwnika oraz blokuje jego karte otwarcia (Dla Exedry)Ostatni Czarkownik: Dezaktywuje KO, zabiera moc swoim Bakuganom z innych pól i dodaje Exedrze (Dla Falconera Ventusa) Aktywacja Skoczności: Korelacja Sił Wiatru i Ognia:Zwiększa moc Falconera o 100 pkt mocy (Dla Fortrissa) Twarz Wściekłości: Zwiększa siłe o 250. (Dla Fortrissa) Twarz Żalu: Blokuje wszystkie wybrane karty otwarcia. (Dla Fortrissa) Twarz Spokoju: Podwaja działanie wszystkich przyjaznych kart super mocy!. (Dla Gryffina)Skrzydło Strachu - dodaje Gryffinowi 50pkt mocy, a przeciwnikowi odbiera 50pkt. (Dla gorema)Wielki Wstrząs: dodaje 50 pkt mocy Goremowi. (dla Gorema) Giga Uderzenie: Zwiększa siłe o 150. (Dla Hipper Gorem)Trzęsienie Ziemi: Dodaje 250pkt mocy Goremowi i 150pkt mocy przyjaznemu Bakuganowi oraz blokuje Karte Otwarcia (nie da się blokować). (Dla Hadesa) Pełen Wybuch: Dodaje 1000pkt Hadesowi (Dla Hadesa) Działo Armatnie: Dodaje 700pkt Hadesowi ale dezaktywuje go na trzy tury. (Dla Harpus) Burza Piór: Dodaje 150 punktów siły. (Dla Heliosa) Rdzeń Wybuchu: Dodaje 300pkt Heliosowi i czyni go odpornym na super moce. (Dla Heliosa) Kwazar Ognia: Dodaje 200pkt Heliosowi. (Dla Hydranoida) Chaos Serca Ciemności: Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 50 (czyli atakuje stwory z innych kart). (Dla Hydranoida) Promień Cienia: Zwiększa siłe o 150. (Dla Dual Hydranoid)Wybuch Gejzeru: Karta o takim samym działaniu jak Chaos Serca Ciemności, lecz dodaje 100pkt. (Dla Ingram)Siła Ingram: Zwieksza sile o 200 i blokuje Karte Otwarcia przeciwnika. Uwaga wyłącznie od 600pkt mocy. (Dla Kotwicozaura) Mega Szok: Wybiera do walki najsłabszego bakugana przeciwnika. (Dla LaserMan)Super Ostrzał: Pozwala zaatakować bakugana na wrogim polu dodając LaserMenowi 50pkt. (Dla Mantrisa)Marionetka: Przenosi bakugana na inne pole, lub podłożyć go pod ostrzał. (Dla Mantrisa)Ognisty Rzut: Przenosi bakugana na inne pole. (Dla Monarus Złocistego Wiatru)Przyjazny Wiatr: Dodaje 100pkt mocy Bakuganom Ventusa i blokuje każdą Karte Otwarcia wroga na 1 ture. (Dla McCooky)Blask światła: Dodaje 100pkt mocy Bakuganom Haosu i blokuje Karty Otwarcia. (Dla Nagi)Pazury Smoka: Dodaje 150pkt mocy na 1 atak (nie da się zablokować). (Dla Super Nagi)Złote Pazury Smoka: Dodaje 200pkt mocy i blokuje Karte Otwarcia na 1 atak (nie da się zablokować) (Dla Preyasa) Szybki atak: Zwiększa siłe o 130. (Dla Preyasa, Elfin i Elico)Zmiana Domeny: Pozwala zmienić domene. (Dla Robotaliona)Mechaniczna Potęga - dodaje Robotalionowi 50pkt mocy. (Dla Skyress)Powietrzny Atak: Zwiększa siłe o 150. (Dla Syrenoid)Syreni Śpiew: Niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć. (Dla Saurusa)Ogień Saurusa: Dodaje 50 pkt Saurusowi. (dla Tigrery) Złote Pazury: Zwiększa siłe o 150. (Dla Tuskora) Trąbo Atak: Pozwala na atak Bakuganów z inneych kart. Może zaatakować tylko jedną kartę na której jest Bakugan (Dla Żniwiarza)Czwarty Wymiar: Blokuje wszystkie wrogie Karty Otwarcia (nie da się zablokować) (Dla Żniwiarza)Podwójny Wymiar: Neutralizuje wszystkie Super Moce przeciwnika (Dla Super Żniwiarz)Moc Kosy: dodaje +200 punktów mocy i blokuje wszystkie wrogie Karty Otwarcia i Super Mocy aby na 1 atak(nie da się zablokować) Karta Zagłady: Używa się ją przed walką. Jeżeli się ją użyje wszystkie poległe bakugany (przeciwnika) w przypadku paru KSM i twoje lądują w Wymiarze Zagłady. CENA: 5.000G Ostatnio edytowany przez Matti -Super Dragonoid - dezaktywuje KO i dodaje 200pkt mocy Delta Dragonoidowi -Ostatnia Czarkownik - (tylko dla Exedry) dezaktywuje KO, zabiera moc Bakuganom z innych pól np. Exedra [500] walczy z Bakuganem o mocy [700], a na polu obok stoi Centypod (przyjazny z Exedrą) [400]. Po użyciu tej KSM moc z Centypoda przechodzi na Exedra i Centypod ma [0], a Exedra [900]. Mega Tarcza: dodaje 200pkt Altairowi Rdzeniowy Spodek: dodaje 200pkt Altairowi Giga Zbroja: Przekazuje 300pkt mocy przeciwnika na Aluze. Rdzeń wybuchu- dodaje 300pkt Heliosowi i czyni go odpornym na super moce(jak np. na Fuzje Mocy) Kwazar ognia- dodaje 200pkt Heliosowi Pełen Wybuch- dodaje 1000pkt Hadesowi Działo Armatnie- dodaje 700pkt Hadesowi ale dezaktywuje go na trzy tury Płonący Smok- dodaje 200pkt Dragonoidowi Prasotarcza Aquosa- (tylko dla bakuganów Aquosa) zwiększa poziom mocy bakugana za każdym razem gdy przeciwnik zwiększa swój. Synteza SuperMocy: Pyrus Niszczyciel- dodaje 400pkt Dragonoidowi Synteza SuperMocy: Nocny Odkrywca- dodaje 400pkt Percivalowi Synteza SuperMocy: Blask Starożytnych Niebios- zamienia poziomy mocy(tylko dla Nemusa) MegaSzok- wybiera do walki najsłabszego bakugana przeciwnika(tylko dla Kotwicozaura) Redukcja Zaja-paraliżuje wrogiego bakugana i odejmuje mu wszystkie punkty mocy Tylko dla Allponoira Maksymalny Pyrus +200 pkt dla Allponoira Czerwona Walkiria-+400 dla Viper Heliosa Maksymalny Kwazar Ognia Dodaje 300 Punktów dla Viper Heliosa Siła Rozproszenia Wszystkie punkty bakuganow zostają anulowanę i zostają przywrócenie do stanu wejściowego.Tylko dla Allponoira Synteza Super Mocy:Ventus X-Zmienia Domene na Ventus.Zakazana Karta.Zabiera po jednym strzale 100 pkt i dodaje je Dragonoidowi.Tylko dla Neo Dragonoida Synteza Super Mocy:Darkus X-Zmienia domenę na Darkus.Zakazana Karta.Zabiera po jednym strzale 100pkt i dodaje je Dragonoidowi.Tylko dla Neo Dragonoida Synteza Super Mocy:Subterra X-Zmienia domenę na Subterra.Zakazana Karta.Zabiera po jednym strzale 100pkt i dodaje je Dragonoidowi.Tylko dla Neo Dragonoida Synteza Super Mocy:Haos X-Zmienia domenę na Darkus.Zakazana Karta.Zabiera po jednym strzale 100pkt i dodaje je Dragonoidowi.Tylko dla Neo Dragonoida Synteza Super Mocy:Aquos X-Zmienia domenę na Darkus.Zakazana Karta.Zabiera po jednym strzale 100pkt i dodaje je Dragonoidowi.Tylko dla Neo Dragonoida Duma Smoka:Zniża punkty bakugana do wersji startowej i oddaje je Allponirowi.Tylko Dla Allponira Cień Pierścienia:Odbija Atak Przeciwnika.Tylko Dla Nemusa Włócznia Iskier:Odejmuje 200 przeciwnikowi i dodaje je Nemusowi.Tylko dla Nemusa Cień kokonu- dezaktywuję wszystkie użyte przez przeciwnika supermoce(tylko dla Nemusa) Cień pierścienia- całkowicie odbija supermoc przeciwnika(tylko dla Nemusa) Włócznia iskier- dodaje 200pkt Nemusowi Płonące tornado- dodaje 200pkt Dragonoidowi Kwazar wybuchu- dodaje 300pkt Cyber Heliosowi Pharbas- naprawia wszystkie szkody wyrządzone Cyber Heliosowi i podnosi jego poziom mocy do poziomu mocy przeciwnika. Piorun Darkusa- Dodaje 200pkt Percivalowi Maksymalny smok- dodaje 500pkt Neo Dragonoidowi Cios smoka- dodaje 300pkt Neo Dragonoidowi Smoczy wojownik- dodaje 400pkt Neo Dragonoidowi Trójząb Sparty- dodaje 200pkt Hadesowi Echo cienia- dodaje 200pkt Ingram Wirujący cios- dodaje 200pkt Eliko Pancerne zwycięstwo- dodaje 300pkt Ingram Dama Darkusa- dodaje 200pkt Percivalowi Try-gunner- dodaje 300pkt Percivalowi Śrubokręt Darkusa- dodaje 200pkt Percivalowi Podział cienia- dodaje 300pkt Ingram Nocny cień- dodaje 300pkt Percivalowi Siła satelity- przechwytuje atak przeciwnika i odbija go z podwójną mocą(tylko dla bakugana pułapki Skorpiona) Wielka egida- dodaje 300pkt Primo Vulcanowi i anuluje supermoc przeciwnika Suchy świat- przeciwnik nie może używać supermocy Aquosa ,a Aquos Abis Omega może nadal używać supermocy Aquosa. Niebieska tarcza- dodaje 200pkt Elfin Redukcja saya- redukuję poziom mocy do zera. Ta supermoc może odejmować np. co 50 na turę to już zależy od admina(tylko dla Apolonira) Siła rozproszenia- anuluję wszystkie użyte przez przeciwnika supermoce(tylko dla Apolonira) Neo Vadi- redukuję poziom mocy przeciwnika do wyjściowego poziomu mocy Apolonira(tylko dla Apolonira) Tytanowa pięść- dodaje 200pkt Primo Vulcanowi Siła świdra- dodaje 300pkt Primo Vulcanowi Kosa Darkusa- przenosi 300pkt z wrogiego bakugana na Brontesa Ryk Darkusa- dodaje 200pkt Brontesowi Siła wiatru: Szybujący strzał- dodaje 200pkt Ingram Pozycja Feniksa: Niekończący taniec- dodaje 300pkt Ingram
Czwarty Wymiar: blokuje KO Podwójny Wymiar: Blokuje KSM Burza Ognia (dla Skyress): dodaje 200pkt mocy Skyress Atak Wściekłej Super Bestii: Zamienia Bakugana z pola na Bakugana z ręki (dwód - odc.11) Karta Rozkazów: Powala Bakugany o mocy wyższej niż 400 Moc Wściekłości (dla Ventusa): Odejmuje 100pkt wrogiemu Bakuganowi Zbroja Ognia (dla Pyrusa): Odejmuje 50pkt Tarcza Błyskawic (dla Haosu): Blokuje KSM i KO - dowód odc. 5 Wzmocnienie Robotaliona: dodaje Robotalionowi 50pkt mocy Super Moc Cienia: znosi działanie innych KSM Ściana Ognia (dla Pyrusa): Blokuje KO Ostrze Mocy (dla Hosu): Jeden Bakugan z ręki może być dorzucony do minibitwy Podwójna Maczeta: dodaje 100pkt mocy Mantrisowi Zapora Wodna (dla Aquosa): Nikr nie może użyć KSM (czas trwania - 3 tury) Ognisty Krąg (dla Pyrusa): dodaje 80pkt Szybki Ognień: Pozwala na dorzucenie do walki Bakugana swojego kolegi Moc Ziemi (dla Subterry): Dodaje 50 pkt mocy Tajfun (dla Ventusa): Odejmuje 200pkt wrogiemu Bakuganowi Dodatnia Delta: zmniejsza poziom mocy bakuganom pyrusa aquosa i haosu o 120 pkt mocy Przynęta: Pozwala na dorzucenie do bitwy kolejnego Bakugana Wielka Trąba (dla Tuskora): pozwala na atak Bakuganów z innych pól Laser (dla Cykloida): -50pkt dla wszystkich Bakuganów, które są na polu bitwy Kopia: pozwala na skopiowanie KO i użycie jej przeciw przeciwnikowi Wielki Wstrząs (dla Gorema): dodaje 50 pkt mocy Tarcza Odwrócenia (dla Aquosa): Wchłania super moc użytą przeciw Bakuganowi aquosa oraz moc Bakugana wzrasta o 10 co kolejkę
|